Onlinekurser
Her ser du en række onlinekurser, der giver dig mere viden om markedsføring, online kommunikation og GDPR
Pris: 275 + moms.
Cookies – og cookiebanner – regler du skal kende
På dette kursus gennemgår vi hvad cookies er, og hvilke elementer du skal være opmærksom på ift. dit cookiebanner.
Der er mange krav i lovgivningen, når din hjemmeside benytter cookies – og dem får du grundigt indblik i, så du ikke uforvarende kommer til at bryde reglerne.
Kurset består af 6 trin med tekstlektioner:
1. Hvad er en cookie – og hvad bruger hjemmesiden den til
2. Typer af cookies
3. Cookiebanner – derfor skal du have et
4. Programmer til cookiebanner
5. Regler for cookiebanner
6. Brug for hjælp
Succes med markedsføring – med kundetyper
Der findes 4 kundetyper – og kender du din kundes kundetype, kan det give dig mange fordele:
✔ Du ved, hvad din kunde vil efterspørge
✔ Du ved, hvordan du kan skabe lyst til at købe hos dig
✔ Du ved, hvordan du skal målrette din markedsføring
✔ Du ved, hvordan kunden foretrækker at få serveret sin viden – i kurser og på sociale medier
✔ Du ved, hvordan du skal kommunikere til lige bestemt din kunde, så det giver resultater
✔ I det hele taget bliver din markedsføring nemmere
Kundetyper kan noget helt bestemt – nemlig skaber relationer og kontakt til dine kunder, fordi du kan nå dem mere direkte med dit budskab og skabe købslyst hos kunden.
Dermed får du større succes med din markedsføring.
Kurset består af 4 trin med videolektioner:
1. Kundetyper – hvad og hvorfor?
2. Sociale medier
3. Nyhedsbreve og blogindlæg
4. Kurser og webinars
Pris: 450 + moms.
Pris: 350 + moms.
Sådan bygger du dit email-flow
På kurset her viser jeg dig de 5 processer, du skal igennem for at bygge og markedsføre dit email-flow – også kendt som freebie eller automation.
Et freebieflow har mange fordele: Du giver dine kunder værdi og giver dem konkret og brugbar viden – og du dukker op i deres indbakke med dages mellemrum, så de fremover kan huske dig og tænke på dig som den første – når de er klar til at få din hjælp.
Undervisningen består af 5 trin:
1. Hvorfor et emai.-flow
2. Ideer til dit flow
3. Indhold til dit flow
4. Opsætning af dit flow
5. Markedsføring af dit flow
Strategi – at sætte og nå mål
Sæt spot på din virksomhed og nå i mål med
dine indsatser med en klar strategi
En strategi hjælper dig til at nå mere i din virksomhed.
Den bistår dig med at sætte konkrete og målbare mål for de ting, du gerne vil opnå.
Strategien er dit vigtigste værktøj, hvis du vil have en strømlinet virksomhed, som ikke baserer sig på tilfældigheder, men som kører efter en klar tilrettelagt plan, som du kan evaluerer på.
Det er nemlig opskriften på at få succes.
Jeg vil gerne vise dig, hvordan du i 7 lette trin, kan planlægge, gennemføre og evaluere din strategi.