Din blog er virksomhedens stemme
Har du tænkt på, om din virksomhed har en stemme. Sådan en, der fortæller, hvem du er, hvad du beskæftiger dig med, hvorfor du elsker at arbejde med lige netop det, hvordan du kan hjælpe - og hvad du mener om emner indenfor dit ekspert-område? Har din virksomhed sådan...
4 fordele ved at blogge
Der findes 600 mio. blogs på verdensplan. 😯(Kilde:Oberlo). Det lyder af meget, ikke? Der findes mange blogs, fordi det er et populært medie til at dele viden og dermed til at markedsføre dig og din virksomhed. Og hvis du ikke blogger nu, så gør dig selv den...
Boost din synlighed med blogs
Jeg skrev i en tidligere blog om, at du bør blogge for at opnå synlighed. Det er blogs nemlig rigtig gode til - at give synlighed. Så det er bestemt en indsats, jeg synes du skal overveje, hvis du ikke allerede blogger på livet løs. Blogs er oversete Jeg...
Derfor bør du blogge i din virksomhed
Som selvstændig er det sikkert dit mål at nå så langt ud som overhovedet muligt med dit budskab gennem markedsføring. Men der er så mange kanaler at vælge imellem, så hvad skal du satse på? Jeg anbefaler dig 3 kommunikationsankre ⚓ Når jeg taler...
Klar kommunikation med kundetyper
Jeg fortalt dig en hel del om persona, segmenter, modeller og kundetyper i de forrige blogindlæg. Det har jeg, fordi det er voldsomt vigtigt, at du har den rette målgruppe at kommunikere til, hvis du vil have succes med din markedsføring. Jeg forstår godt, hvis det...
5 elementer, der skal være til stede, før du får en kunde
Det kunne være skønt, hvis nye kunder bare væltede ind af døren hver dag, ikke? Sådan er det sjældent. Det kræver indsats, planlægning og markedsføring før potentielle kunder får øje på dig - og der kan gå lang tid, før de investerer i dig, dit produkt eller din...
4 kundetyper du bør kende, der gør din markedsføring lettere
Det er vigtigt, at du kender din målgruppe - og der findes forskellige metoder og teorier til at arbejde med typer af målgrupper. I dag vil jeg præsentere dig for 3 modeller: Minerva 👧 Tilbage i 1997 udviklede Henrik Dahl "Minerva-modellen", som...
Derfor er din persona afgørende
Er du indehaver af en beskrivelse af din mest ønskede kunde? Hende, du bare vil elske at arbejde med altid - virkelig for ever. Den kunde, som har spændende opgaver, og hvor kemien bare passer. Kunden, som er glad for dit arbejde - og som kommer tilbage igen og igen...
Kender du din målgruppe?
I markedsføringsgrundbøger står der ofte ret tidligt i bogen, at du skal have styr på din målgruppe. Det burde også stå på første side i iværksætterhåndbogen for soloselvstændige - hvis der ikke allerede er sådan en. 😉📕 For selv om det måske kan virke...
3 ting, du bør benytte dit nyhedsbrev til
Hvis du synes, det er svært at skrive nyhedsbreve, så kan det hænge sammen med, at du måske ikke helt kan se/ved/har fundet ud af, hvad du egentlig skal bruge dit nyhedsbrev til. Og så kan jeg godt forstå, at det er op ad bakke, for når vi ikke kan se formålet med...