Din blog er virksomhedens stemme

Din blog er virksomhedens stemme

Har du tænkt på, om din virksomhed har en stemme. Sådan en, der fortæller, hvem du er, hvad du beskæftiger dig med, hvorfor du elsker at arbejde med lige netop det, hvordan du kan hjælpe - og hvad du mener om emner indenfor dit ekspert-område? Har din virksomhed sådan...

Derfor er din persona afgørende

Derfor er din persona afgørende

Er du indehaver af en beskrivelse af din mest ønskede kunde? Hende, du bare vil elske at arbejde med altid - virkelig for ever. Den kunde, som har spændende opgaver, og hvor kemien bare passer. Kunden, som er glad for dit arbejde - og som kommer tilbage igen og igen...

Kender du din målgruppe?

Kender du din målgruppe?

I markedsføringsgrundbøger står der ofte ret tidligt i bogen, at du skal have styr på din målgruppe. Det burde også stå på første side i iværksætterhåndbogen for soloselvstændige - hvis der ikke allerede er sådan en. 😉📕 For selv om det måske kan virke...