Noget af det, der virkelig kan stjæle din tid som selvstændig er bekymringer og frustration over din markedsføring.

Det er forfærdelige tidsrøvere, som guffer af din tid, som du kunne bruge på så meget andet end bekymringer.

MEN…

Det er praktisk talt umuligt for os selvstændige at drive en virksomhed uden synlighed – og synlighed kommer af markedsføring.

God, konsekvent og målrettet markedsføring er vejen frem! Og den vej, er du nødt til at betræde.

 

  • Men f*ck, hvor kan det altså være svært at knække markedsførings-koden.
  • Jeez, hvor er det let at fare vild i junglen af muligheder.
  • Og woow, hvor ville det bare være rart, om du kunne få hjælp til at løse problemet og slippe for bekymringen – pling, som en tryllestav, der lige blev svinget

 

Jeg er ingen tryllestav  – men jeg kan hjælpe dig med at få styr på din markedsføring

 

Der er ingen quick-fix’es, når det handler om markedsføring. Ingen kommer gennem synlighedens lydmur over natten. Ingen bliver stjerner på et splitsekund.

Med andre ord, så er der ikke en magisk markedsførings-tryllestav, der kan købes på Ebay, der opløser alle dine bekymringer i en ruf.

 

Til gengæld er der meget du kan gøre

 

Du kan tage nogle valg og du kan skabe en klar plan:

  • Hvad vil du opnå med din markedsføring?
  • Hvor vil du markedsføre dig?
  • Hvor ofte vil du markedsføre dig?
  • Til hvem vil du markedsføre dig
  • Hvilke kanaler vil du markedsføre dig på?
  • Hvad skal din markedsføring bestå af?
  • Hvem skal styre din markedsføring?
  • Hvordan skal din markedsføringsplan se ud?

 

Kan du svare på disse spørgsmål, kan du meget lettere få succes med din markedsføring.

Og du vil spare en del tid på frustrationer og bekymringer.

Tid som du i stedet kan bruge på at lave dejlig markedsføring, dine kunder vil klappe i hænderne over.

 

Skal jeg ikke spare dig for lidt tid

 

Jeg ved godt, at det ikke er sådan lige wupti-halløj, at svare på alle de ovenstående spørgsmål.

Det kan faktisk tage lidt tid, særligt, hvis du skal gøre det hele alene.

Derfor vil jeg gerne hjælpe dig.

Du kan booke en planlægnings-workshop med mig

Det er tid givet godt ud – for det sparer dig tid i den anden ende – for nu skal du ikke længere bruge tid på nyttesløse spekulationer og bekymringer.

Du skal ikke længere være frustreret over, at du ikke kan komme i gang med det markedsførings-halløj.

Nu har du nemlig en klar plan at arbejde med!

Nu ved du, hvad din tid skal bruges til!

 

Markedsføring handler ikke om at springe over, hvor gærdet er lavest

 

Selv om markedsføring kan være en udfordring, så behøver den ikke være det.

Det handler ikke om at finde det forløsende quick-fix eller den magiske tryllestav.

Det handler i langt højere grad om at

  • Tage ansvar 
  • Lægge en plan
  • Holde planen
  • Være vedholdende

Og det kan vi alle lære