Vi kommer ikke udenom, at rollen som soloboss indeholder mange områder, som du skal have styr på.

Der er kunderne, som jo er de vigtigste, men så er der lovgivning, markedsføring, branding og bilag.

Der er oprydning, strategi og planlægning.

Sociale medier kan stjæle en formiddag, og hjemmesiden kan godt blive en udfordring at holde up to date.

Og så er der alt det andet, der på mystisk vis også lander på dit skrivebord – og som du skal forholde dig til at løse.

Eller skal du?

 

Du behøver ikke gøre alt selv

 

Selv om du har valgt at være soloselvstændig, er du ikke Palle alene i verden.

Du kan sagtens skabe netværk og indgå samarbejder, der gør din hverdag nemmere – og skaber mere optimale forhold for din virksomhed og dig selv, så du når mere.

Uddelegerer du opgaver, får du mere tid til dine kunder. 

Det gav sig selv for Hanne Bundgaard, som du skal møde i dag.

 

Jeg vil bruge mine kompetencer på mit fag

 

Hanne er privatpraktiserende ergoterapeut hos Ergo for dig.

Her undersøger og træner hun borgere i alderen 0-99 år med synke-, spise- og drikkevanskeligheder og overbelastninger i det autonome nervesystem.

For hende var det en strategisk beslutning at indgå et samarbejde med mig som virtuel assistent. 

 

“Min passion er at støtte voksne, forældre og børn i at komme til at fungerer i hverdagslivet og få deres potentiale frem. 

Jeg er uddannet ergoterapeut, og vil gerne bruge mine specialiserede kompetencer indenfor det. Og kun det – ikke alt muligt andet. 

Det kan jeg, når jeg har Rikke med i virksomheden til at tage sig af det, som jeg ikke ønsker at bruge tid på – eller har kunnen til at løse”.

 

Jeg er helt tryg ved at sende opgaverne videre

 

Hanne har en travl hverdag med kliniklokaler i Herning og fra august også i Århus.

Ud over de daglige konsultationer, underviser hun andre fagprofessionelle indenfor sit emne, og hun deltager på indenlandske og udenlandske kompetencekurser hen over året – for at være den bedste på sit felt, og for at hjælpe klienterne bedst muligt.

Der er nemlig mange komplicerede sundhedsfaglige opgaver at løse indenfor området. Det kræver et helt særligt fokus.


“Med Rikke som min virtuelle assistent kan jeg trygt sende opgaverne videre. 

Jeg får hjælp til alt det, jeg har brug for: Hjemmeside, GDPR, opsætninger, SoMe, flyers, kurser og meget andet.

Det betyder, at jeg kan have fokus på ergoterapien – og kun den – og det er fantastisk!”

 

Hanne Bundgaard fra Ergo for dig

 

Vil du også holde fokus på din primære opgave?

 

Hvis du ligesom Hanne trænger til at luge ud i de mange opgaver, og have fuldt fokus på din primære opgave: At hjælpe dine kunder, så kan en virtuel assistent også være løsningen for dig.

Jeg er VA for virksomhedsejere i bl.a. disse brancher:

Coach, psykolog, terapeut, forfatter, yogainstruktør, mentor, konsulent, ergoterapeut, jurist, rådgiver, supervisor, behandler, optometrist, kunstner, translatør, webdesigner og sælger af medicinsk udstyr, webshopejer, virtuel assistent, låsesmed….

Jeg kan også hjælpe dig, hvis du ønsker det.

“For mig var det ingen svær beslutning at vælge at benytte en virtuel assistent.

Jeg vurderede hurtigt, at jeg kunne prøve selv at sætte mig ind i de mange opgaver, jeg ikke fik løst – eller jeg kunne bede en anden om at hjælpe – og det gav jo lynhurtigt sig selv, at min tid er bedre brugt på mine kompetenceområder – og Rikkes tid er bedst brugt på det, hun er kompetent til.

Det synes jeg, er en vurdering, enhver soloselvstændig bør foretage.

For mig betyder det alt. Jeg vil virkelig anbefale andre også at få en aftale med en VA – fordi det gør en kæmpe forskel – og jeg ved at Rikke er professionel og meget dygtig.

Derfor kan jeg trygt få arbejdsopgaverne løst hos hende. 

Af hjertet tak for dig”. 

 

Du betaler kun for de timer, du bruger

 

I min virksomhed, hjælper jeg fortrinsvist på klippekort-basis.

Det betyder, at når du har købt et klippekort, så “klipper” jeg den tid, dine opgaver tager at løse.

Tager det 55 min., så er det, hvad jeg skriver på timeoversigten, og tager det 2t og 20 min., er det den tid, jeg registrerer.

Der er ikke noget pjat med påbegyndt kvarter eller halve time. Du betaler for den tid, du bruger.

Når klippekortet er brugt, kan du åbne et mere (det gør de fleste), og på den måde er der ingen binding, abonnement eller anden fikumdik.

Du forpligter dig kun til de timer, du betaler for klippekortet.

Så hvis det lige er løsningen for dig og din virksomhed, skal du blot:

Bestille klippekort i juli 2024 til opgaver indenfor kommunikation, markedsføring, formidling, tekster, teknik og vejledning, og så får du 3 timer oveni – uden ekstra omkostninger. 

 

Det gælder klippekort a 5 timer (du får 8 timer)

Det gælder klippekort a 10 timer (du får 13 timer)

Det gælder klippekort a 20 timer (du får 23 timer). 

Du kan tanke op på klippekort her

 

 

Du kan hapse så mange klippekort, du ønsker dig.

Bemærk: Har du ikke mulighed for at betale med kreditkort, så besvar mailen her og fortæl mig, hvor mange klippekort du ønsker dig, og antallet af timer.

Så sender jeg dig en faktura med mulighed for bankoverførsel. (Jeg er ikke ved tasterne hele tiden, for jeg er på ferie, så der kan være lidt ventetid).

Bemærk: Vil du gerne betale i rater i stedet for det fulde beløb nu, så besvarer du også mailen her, og fortæller mig, hvor mange klippekort du ønsker dig, og antallet af timer. Så aftaler vi raterne – og du får raterne tilsendt på faktura hver måned.

Ja tak til klippekort!

God sommer.