40 forslag til din freebie

forslag til freebie

Ingen gider bare læse et nyhedsbrev

 

Hvad tænker du, når du læser på en hjemmeside: “Vil du have mit nyhedsbrev”? 

Du tænker måske umiddelbart:  “Nej tak – hvad skal jeg det for”? 

Ja, præcis? Hvad skal du det for? 

Hvis du ikke kan se formålet med at skrive dig op til et nyhedsbrev, så gør du det ikke. Det samme gælder dine potentielle kunder: 

De gider (heller) ikke bare læse et nyhedsbrev, men hvis du giver dem en lille gave i form af en guide, en video eller en email-serie med noget, som din (lige om lidt) læser, finder spændende, givende og interessant – så er det en anden sag

Derfor skal du have en freebie = den lille gave.

Men de vil gerne have værdifuld viden

– og læse dit nyhedsbrev

 

 

Din kommende læser vil gerne lære dig – og det du arbejder med – lidt at kende, før hun skriver sig på din nyhedsbrev-liste. 

Derfor skal du tilbyde hende noget, som løser en udfordring, gør livet lettere, giver svar på et spørgsmål eller på anden vis giver hende værdi. 

Ellers er dit nyhedsbrev ikke interessant for hende – så vis, hvad du kan hjælpe med i den lille gave, du giver din nye læser – en gave, der har værdi.

 

forslag til din freebie

Giv din nye læser viden,
så hun glæder sig til dit nyhedsbrev

 

I stedet for: “Vil du have mit nyhedsbrev” så tilbyd din nye læser noget mere interessant.

Eksempelvis kan du her få en liste med 40 forslag til, hvad sådan en fin, lille freebie kan være. Det vil være interessant for dig, der skal i gang med at udarbejde din først freebie – eller for dig, der vil udarbejde en ny freebie, men er tom for ideer til “indpakningen”. 

Så kan du hente listen med de 40 forslag – for det er nu engang hurtigere end at google rundt efter inspiration. 

I din virksomhed kan det være en liste over ” 4 måder at tabe dig på uden stress” eller en email serie om “Sådan lærer du selvledelse som soloselvstændig” eller måske en videoserie med “7 yoga-øvelser, der fjerner dine rygsmerter“.

Konkrete, letforståelige budskaber, som hun kan forholde sig til. 

Kerne her er, at din nye læser vil finde gaven/din freebie interessant. Og dermed komme ind på dit nyhedsbrev. 

For når hun får svar, viden, indsigt, problemløsning via din lille freebie, så vil hun også gerne læse dit nyhedsbrev – for tænk, hvor meget mere hun så kan lære!

 

Du skal bruge en freebie

 

En freebie er et uundværligt indslag, hvis du vil have nyhedsbrev-læsere.

For ingen gider “bare” have et nyhedsbrev – men mange vil gerne have en gave, der giver dem viden og værdi. Det skal du give din læser i din freebie – og din freebie skal give en mundsmag på, hvad du arbejder med i din virksomhed. 

hent listen med 40 freebie-forslag, så du kan forkæle dine nye læsere med lækker viden, indsigt og løsninger, som gør en forskel.

👇

hent 40 forslag til din næste freebie

Tak – send mig listen med freebie-forslag

 

Få listen med de 40 fine freebie-forslag her. 

Du får også et par mails de kommende dage med mere freebie-inspiration. 

 

Navn:
E-mail:
Du tilmeldes samtidig Passion for Projekters nyhedsbrev, hvor du får tips til, hvordan du kan nå mere i din virksomhed, få styr på din online tilstedeværelse – samt modtage lejlighedsvise tilbud.
Du kan let framelde dig igen, hvis det ikke er noget for dig.
Læs Persondatapolitik 

Det foregår sådan her

👉 Når du har tilmeldt dig, får du en mail, hvorfra du kan downloade listen
med de 40 freebie-forslag. 

👉 Du får en mail de næste 3 dage. 

👉 Hver mail indeholder viden du kan bruge til udarbejdelsen af din freebie – og vækste din nyhedsbrev-liste.

👉 Det koster ikke andet end din mail at modtage guiden.

  

    Velkommen! 

    Jeg hedder Rikke, og er virtuel assistent.

    Jeg hjælper soloselvstændige med styrke deres online kommunikation – herunder udarbejdelse og teknisk opsætning af freebies. 

    Og det spørgsmål jeg oftest får er: “Hvad kan en freebie være”?

    Jeg har samlet 40 ideer, som du kan vælge fra, og være i gang med at udarbejde din freebie om få minutter.

    God fornøjelse.

    Hilsen Rikke

    👇

     

    Navn:
    E-mail:
    Du tilmeldes samtidig Passion for Projekters nyhedsbrev, hvor du får tips til, hvordan du kan nå mere i din virksomhed, få styr på din online tilstedeværelse – samt modtage lejlighedsvise tilbud.
    Du kan let framelde dig igen, hvis det ikke er noget for dig.
    Læs Persondatapolitik