Find din målgruppe

Fysisk workshop 9. okt. 2023 kl. 9-12 i Odense
find din målgruppe

Du tvivler på, om du får nok ud af din markedsførings-indsats – og vil gerne sende et konkret og tydeligt budskab til dine potentielle kunder 

 

Men hvordan gør du det? 

Du bliver klog på din målgruppe

Forudsætningen for at du kan komme i nærheden af at få succes med din markedsføring er, at du kender din målgruppe.

Indgående. I detaljer. Ellers kan du hurtigt kommunikere helt forkert, hvilket kan være direkte skadeligt for din virksomhed. 

Du skal udførligt vide, hvad der er at vide om din målgruppe – og derfor skal du vælge én. 

Du skal nemlig ikke markedsføre dig til alle. Du skal markedsføre dig til et meget specifikt segment af befolkningen. Et segment, der har nogle meget bestemte kendetegn – og som du kan hjælpe med dine ydelser. 

At pinpointe din målgruppe er ikke let – men det kan læres. 

Kom med på workshop, og find din målgruppe!

⭐ Kom med på workshop og få en stabil forståelse for, hvad en målgruppe helt præcis er. 
 

⭐ Lær, hvorfor du kun skal vælge én målgruppe – i stedet for flere, selv om det er fristende – men ikke konkret nok.

⭐ Få modellen til at udarbejde en gennemført og ordentlig persona for din målgruppe. 

⭐Bliv bevidst om, hvordan din målgruppe har afgørende betydning for din markedsførings-indsats

Du tilmeldes samtidig Passion for Projekters nyhedsbrev, hvor du får tips til, hvordan du kan nå mere i din virksomhed,
få styr på din online tilstedeværelse – samt modtage lejlighedsvise tilbud.
Du kan let framelde dig igen, hvis det ikke er noget for dig.
Læs Persondatapolitik 

Spiller det virkelig en rolle, hvem du målretter din markedsføring til? 

Ja! Det betyder alverden, om du taler til alle og enhver – eller du taler til lige bestemt den specifikke persona, som repræsenteret din målgruppe. 

Med en klar og tydelig defineret målgruppe kan du holdbart og troværdigt fremme dit budskab – og dermed skabe tillid og tiltro til dig og dine ydelser. 

Det vil på sigt give dig et håndgribeligt brand med optimal markedsføring, der gør det trygt for dine kunder at købe viden og kunnen hos dig. 

Få styr på målgruppen nu!

Du tilmeldes samtidig Passion for Projekters nyhedsbrev, hvor du får tips til, hvordan du kan nå mere i din virksomhed,
få styr på din online tilstedeværelse – samt modtage lejlighedsvise tilbud.
Du kan let framelde dig igen, hvis det ikke er noget for dig.
Læs Persondatapolitik 

Praktisk 

Workshoppen afholdes den 9. oktober kl. 9-12 hos Passion for Projekter i Odense. 

Adresse: Askvej 6, 5250 Odense SV (1 min. fra motorvejsafkørslen). Der er hunde og kat i hjemmet.

Min. antal deltagere: 3
Max. antal deltagere: 5

Workshoppen veksler mellem undervisning og opgaver, og du får hand-out’s, så du kan arbejde videre med din viden efter workshoppen.

Det koster 822 kr. ex. moms at deltage

Tilmelding er bindende.

Du bedes medbringe madpakke, hvis du ønsker at blive til fælles spisning efter undervisningen.

 

Du tilmeldes samtidig Passion for Projekters nyhedsbrev, hvor du får tips til, hvordan du kan nå mere i din virksomhed,
få styr på din online tilstedeværelse – samt modtage lejlighedsvise tilbud.
Du kan let framelde dig igen, hvis det ikke er noget for dig.
Læs Persondatapolitik 

Mød din workshop-woman

Det er mig, der er Rikke. Jeg er virtuel assistent, og din underviser på workshoppen.

Jeg hjælper soloselvstændige med online kommunikation og markedsføring – herunder vejledning i at definere din målgruppe og persona. 

At arbejde med din målgruppe er at fremtidssikre din kommunikation. Det reducerer også risikoen for, at du forvirrer din målgruppe, fordi du er upræcis i dine budskaber. 

Når du kender din målgruppe kan du på en tilfredsstillende måde tydeliggøre dit arbejde, og hvordan du kan bistå din kunder og kommende kunder. 

Målgruppedefinition gør med andre ord din markedsføring fornuftig, grundig og jordnær – uden fare for misforståelser.

Jeg glæder mig til at byde dig velkommen. 

Hilsen Rikke

 

Du tilmeldes samtidig Passion for Projekters nyhedsbrev, hvor du får tips til, hvordan du kan nå mere i din virksomhed, få styr på din online tilstedeværelse – samt modtage lejlighedsvise tilbud. Du kan let framelde dig igen, hvis det ikke er noget for dig.
Læs Persondatapolitik