Webinar: 5 fejl du bør undgå, når du sender nyhedsbreve

Få mere ud af dit nyhedsbrev
Du har hørt det mange gange – også fra mig:
💌 Du skal have et nyhedsbrev!
💌 Få dig nu det nyhedsbrev!
💌 Nyhedsbreve er helt fantastiske!
💌 Kom nuuuuu… !!!
Og du tænker: Klap nu kaje med det nyhedsbrev – jeg kan ikke få det til at virke!
Så fortvivl ej. For nyhedsbreve virker – men kun hvis du gør det rigtigt.
Hvis du er lidt træt af den der snak om nyhedsbreve, så hæng i lidt endnu… og tag med på webinar, hvor jeg fortæller dig om 5 fejl, du bør undgå, når du sender nyhedsbreve.
Undgår du dem, kan du få mere ud af dit nyhedsbrev – og det tænker jeg gerne du vil, ikke?
Kom med på webinar og få
⭐ viden om de 5 fejl, du helst kan undgå, når du sender nyhedsbreve (eller tænker på at gå i gang med det).
⭐ input til, hvordan du imødegår at lave de 5 fejl
⭐ tips til at få mere ud af dit nyhedsbrev
Hvorfor skal du i det hele taget sende nyhedsbreve?
Jo nu skal du høre – det skal du fordi et nyhedsbrev:
- gør dig mindre sårbar ift. hacking af sociale medier – og hvis det sker, så har du stadig mulighed for at kommunikere med dine følgere og kunder via nyhedsbrevet
- giver dig en direkte kommunikationslinje til dem, der gerne vil høre fra dig
- gør det muligt at segmentere (udvælge) forskellige grupper fra din samlede nyhedsbrevliste, som du ønsker at sende specifik information
- er det perfekte sted at skabe relationer mellem dig og dine abonnenter på nyhedsbrevet
- giver dig gode muligheder for at etablere know-like-trust – altså at skabe kendskab til dig, at folk lærer dig at kende, og bryder sig om dig samt får tillid til dig og din kunnen
- kan hjælpe dig med at skabe mere trafik (besøgende) på din hjemmeside – det kan Google godt lide
- er et fremragende værktøj til at skabe mere online synlighed for dig og din virksomhed
- øger sandsynligheden for at dit budskab bliver læst (da du skriver direkte til folks indboks – fremfor et flygtigt feed på sociale medier)
- kan i sidste ende medvirke til, at du sælger mere, fordi din kommunikation er målrettet direkte til mennesker, der har skrevet sig op til at høre fra dig, og derfor er interesserede
Det er da en god bunke med gode grunde – synes du ikke?
Og skal du ikke have gavn af alle de fordele?
Jooo!
Men så kræver det altså også, at du undgår de 5 fejl, der betyder, at du ikke får nok ud af dit nyhedsbrev.
Så kig med her:
Se webinaret her
OBS: Kan du ikke se videoen i denne sektion, er det fordi du ikke har accepteret cookies på siden. Se videoen på Youtube
Mød din webinar-værtinde
Det er mig, der er Rikke. Jeg er virtuel assistent, og din værtinde på webinaret.
Jeg hjælper soloselvstændige og små virksomheder, der har brug for en håndsrækning i det daglige – særligt indenfor administration og online kommunikation, f. eks. nyhedsbreve, blogs, webtekster, sociale medie-opslag mv.
Jeg er ret begejstret for email markedsføring – altså det at sende nyhedsbreve – og jeg er selv storforbruger af dem: Jeg læser virkelig mange nyhedsbreve fra nærmest alt og alle.
Jeg er også storproducent af slagsen. Jeg skriver nyhedsbreve for mange af mine kunder + mine egne nyhedsbreve.
Derudover læser, redigerer og opsætter jeg endnu en god portion nyhedsbreve for de af mine kunder, der gerne skriver selv, men også ønsker et andet øje på teksten – samt hjælp til det tekniske.
Så altså – jeg har blik for nyhedsbreve 😉
Når jeg hører, at “nyhedsbreve virker ikke”, så bliver jeg nysgerrig. Og typiske er det en eller alle 5 af de elementer, jeg gennemgår på webinaret, der har skylden for den opfattelse.
Hør hvilke 5 fejl, det drejer sig om – og hvordan du undgår dem.
Hilsen Rikke
