Søgemaskineoptimering (SEO) er en vanskelig sag. Der er meget teknik bag.
Det gør, at du måske parkerer SEO på din to-do og tænker, at “det må jeg se på… engang”.
For hvad skal du egentlig bruge det der SEO til?
Du skal bruge SEO til at styrke din virksomhed
Der er flere gode ting, du kan benytte SEO til:
👌SEO gør det lettere for dine (nye) kunder at finde dig på nettet
👌 SEO hjælper din hjemmeside til at præstere bedre i konkurrencen om at tiltrække flere kunder
👌 SEO kan bidrage til at øge din synlighed, så flere opdager at du og din virksomhed findes
👌 SEO er afgørende for, at du kan blive søgt frem i søgemaskiner som Google eller Bing.
👌 SEO kan – fordi du får mere synlighed og bliver lettere tilgængelig – bidrage til at øge din omsætning
👌 SEO styrker dit brand, fordi andre kan finde frem til dig via de ord, din hjemmeside er optimeret til at blive fundet på
Alt i alt, kan SEO styrke din virksomhed – og vil vi ikke alle gerne have det?
Hvordan gør jeg så i praksis?
Nu kender du nogle af de mange fordele ved SEO – men måske er du stadig ikke helt tryg ved begrebet.
Og det forstår jeg godt – for det kan være en tricky fætter at forstå. 🧐
Til gengæld er der hjælp at hente – for Nicola Tinsfeldt og jeg vil gerne hjælpe dig med din synlighed og SEO.