“Hvad skal jeg dog skrive om”?

“Tale om”?

“Åhrr – jeg har ingen ideer om, hvad jeg skal fylde i min markedsføring”.

😫

Hvad har du på hjerte?

 

Kender du ovenstående dialog fra dig selv?

Frustrationen over at mangle noget at tale og skrive om i din markedsføring.

Skuffelsen over ikke at kunne komme i gang med din markedsføring og dele værdi ud til dine følgere.
Med andre ord, besværlighederne ved ikke at kunne udtrykke det, der ligger dig på hjerte.

Det er skisme ikke sjovt! I know.

Men du har jo noget på hjerte – du skal blot lære at få det ud, så det kan blive en del af din markedsføring.

Til det skal du bruge en emnebank.

 

Skab en utømmelig emnebank

 

Grundlaget for al god markedsføring er, at du ved, hvad du vil sige til hvem, hvornår.

Uden noget at fortælle, bliver det svært at give dine følgere og læsere værdi – og det bliver svært at koble det til dine produkter og skabe salg.

☝ Derfor skal du have emner, du kan tale om, skrive om, berette om, formidle om, undervise i, lære fra dig, inspirere med og skabe synlighed.

Det kan du med en emnebank

En emnebank er et ark eller en notesbog, et dokument på din computer, en fil på din telefon – eller hvordan du nu bedst indsamler info.

Summa summarum: Du skal have et sted, hvor du gemmer ideer, input, emner, forslag, aha-oplevelser, forespørgsler, spørgsmål osv.

For hver gang du har en ide, eller en kunde stiller dig et spørgsmål, har du indhold til din markedsføring.

Problemet er bare, at hvis du ikke samler det hele ét sted, så kan du komme til at glemme det undervejs.

Og så kan du ikke bruge det til din markedsføring – og uden markedsføring ingen synlighed.

Ingen synlighed, færre kunder.

Så skab en emnebank fuld af viden og info, som du kan bygge din markedsføring op omkring.

På den måde har du utømmelig viden lige ved hånden, hver gang du skal skrive nyhedsbreve, sociale medie-opslag, sende live på Facebook, skrive blogindlæg, holde webinars, foredrag eller podcaste.

Du fylder simpelthen hele tiden indhold ind i din emnebank.

På den måde slipper du for at mangle content til din markedsføring.

Og på den måde slipper du for at blive frustreret over at mangle noget at skrive og tale om.

Voila! Sværere er det ikke. 😀

 

Skab online synlighed med din emnebank

 

På workshoppen “Lær at planlægge din markedsføring, så du aldrig igen mister synlighed” viser jeg dig, hvordan du kan få fyldt emner i din emnebank lynhurtigt.

✔ Også selv om du tænker, at du ikke har noget at tale om.

✔ Også selv om du “ved”, at du max! kan vride nok ud af din hjerne til måske et par opslag på Instagram.

✔ Også selv om du har forsøgt dig med en emnebank tidligere.

✔ Også på trods af, at du slet ikke har noget på hjerte (men det har du).

✔ Også når du tænker, at du bare opgiver det med markedsføring, fordi hovedet er tomt for emner.

Jeg skal nok hjælpe dig!

Vi skal nok finde emner til dig.

Du skal bare have et kreativt rum og de rette værktøjer til at finde ind til dine emner.

Det får du på workshoppen

Det hele forgår online, så du kan være med fra overalt i landet.

Det er en praktisk workshop. Du skal altså arbejde hands-on med det lærte.

Workshoppen veksler mellem indlæg fra mig, dialog mellem deltagerne og helt praktisk planlægning af din markedsføring – herunder indhold til din emnebank.

Og jeg har sat god tid af. Så vi når det hele. 🙂

Der er begrænset antal pladser, og nogle er allerede hapset, så book din plads her, så du får styr på din markedsføring en gang for alle.