Få mere tid til det,

du brænder for i din

virksomhed 

 

– med hjælp fra en virtuel assistent

Som virtuel assistent hjælper jeg dig, der er soloselvstændig med at få mere tid i din virksomhed, sådan at du med ro i maven kan fokusere på dine kerneydelser – uden at gå på kompromis med eller undlade at arbejde med din online kommunikation, formidling, markedsføring, hjemmeside, sociale medier samt administration og projektstyring.

j

Formidling og kommunikation

Forfatning af tekster til

* Hjemmesider

* Blogindlæg

* SEO blogs

* Nyhedsbreve

* Pressemeddelelser

* Bøger, e-bøger og kurser

* Moderator på webinar

*Styring af virksomhedens sociale medieprofiler

* Sparring

* Accountability partner

 

Teknik

* Opbygning af hjemmesideindhold

* opsætning af nyhedsbrev-system og booking-systemer

* opsætning af onlinekursus-platforme

* opsætning af betalings-systemer til online salg

* Opsætning webinar

~

GDPR

* GDPR- kursus

* GDPR-pakke 

* GDPR-rådgivning

* GDPR assistent på løbende compliance

Kundetyper

 

* Valg af kundetype

* Tekster til kundetyper 

* Branding ift. kundetyper

 

HVAD ER EN VIRTUEL ASSISTENT

 

En virtuel assistent er en freelancer, som arbejder selvstændigt og som hjælper andre, typisk mindre virksomheder, med at løse opgaver.

Den virtuelle assistent arbejder fra sin egen lokation, og er ikke en fysisk del af virksomheden, som hun assisterer – og arbejdet foregår virtuelt – altså online – og indebærer skype eller telefonmøder, når der aftales samarbejde og opgaveløsninger. 

En virtuel assistent er din personlige assistent, din sekretær, din medhjælper, sparringspartner og en uvurderlig hjælp til at køre din virksomhed.

Med en virtuel assistent på sidelinjen, er der altid hjælp at hente, og du kan være fokuseret på din virksomheds kerneopgaver, mens du overlader det andet til din assistent.

Sådan fungerer det

1. Indledende samtale

Du har til enhver tid mulighed for at booke en gratis indledende samtale om hjælp til din virksomhed. Her får du afklaret, hvad du kan bruge en virtuel assistent til, og om en VA er løsningen for dig.
Du kan stille spørgsmål og få svar på dine opgavemæssige udfordringer og på baggrund af samtalen beslutte, om du ønsker hjælp fra mig.
 

2. Skal vi samarbejde?

Hvis det lige er noget for dig at få en dygtig, personlig assistent, der kan hjælpe dig i din virksomhed, indleder vi et samarbejde. Du kan vælge at købe klippekort af forskellig varighed. 

 

3. Opgavens art

Når du har besluttet at en virtuel assistent et løsningen for dig, aftaler vi i fællesskab, hvilke opgaver, der skal udføres og hvornår.

 

4. Brug det gode intro-tilbud 

Alle nye kunder hos Passion for Projekter får de første 2 timer til en særlig introduktionspris: 600 kr. ex. moms pr. time (normalpris 850 kr. ex. moms). Du binder dig kun for de 2 timer. Når de 2 timer er brugt, kan du vælge, om du ønsker at fortsætte samarbejdet til normale priser. Dette sikrer dig en god fornemmelse af vores samarbejde, og gør at du ikke føler dig bundet til et længere samarbejde.

 

5. Let’s get shit done!

Lyder det ikke helt perfekt? Tænk at få ting fra hånden, mens du laver det du er allerbedst til i din virksomhed, mens jeg holder styr på alt det andet. Lad os komme i gang!

 

Klar til start?

Book en helt igennem uforpligtende samtale om hjælp i din virksomhed.
Her tager vi en snak om dine behov, og hvordan vi eventuelt kan samarbejde om at frigive tid i din virksomhed. Så kan du koncentrere dig om det, du brænder for – og overlade resten til mig.

Klippekort til opgaver indenfor kommunikation, markedsføring, formidling, tekster, teknik og vejledning

Klippekort til GDPR administration
(løbende compliance)

”Det er virkelig en stor hjælp, at Rikke kan se min virksomhed med mine øjne, og samtidig formår at se den udefra med kundens øjne.

Det gør, at jeg/vi (for jeg føler nærmest, at Rikke er en del af min virksomhed) får fanget blinde vinkler inden vi går i luften på SoMe, hjemmeside, nyhedsbreve… ja alt markedsføring.

Jeg sætter også stor pris på Rikkes ærlighed og kreativitet/iderighed ift. mine emner til min markedsføring, som gør, at jeg ikke sidder fast og kæmper med indhold – og spilder min tid. Jeg kommer hurtigt videre med Rikkes input og vejledning, så jeg kan hjælpe flere med godt indhold, som min målgruppe kan lide.

Og med mange ideer er det let at planlægge min markedsføring, så jeg får synlighed hele tiden – og mere tid til kunderne”.

Dorte Liiv Vilsgaard, terapeut, Liivsterapi.dk

​​

”Det er en fornøjelse at arbejde sammen med Rikke Dunne fra Passion for Projekter. Hendes ekspertise inden for markedsføringsplanlægning og content creation har været afgørende for succesen for min virksomhed, som billedkunstner.

Rikke har en unik evne til at forstå min målgruppe og skabe engagerende indhold, der taler direkte til dem. Hendes professionalisme, kreativitet og dedikation har været en værdifuld ressource for min virksomhed.

Jeg har haft fornøjelsen af at samarbejde med Rikke på flere projekter, og hver gang har hun leveret resultater af høj kvalitet, der har overgået mine forventninger.

Hendes evne til at tænke strategisk og hendes passion for at skabe indhold, der skiller sig ud, gør hende til en uvurderlig partner for enhver virksomhed, der ønsker at styrke deres online tilstedeværelse og nå deres målgruppe effektivt.

Jeg kan varmt anbefale Rikke Dunne som en dygtig og pålidelig professionel, der vil være en værdifuld ressource for enhver virksomhed eller organisation, der søger ekspertise inden for markedsføring og content creation

De bedste anbefalinger.

Annemette Hoier Nielsen, Billedkunstner, HoierArt.dk

Rikke er lidt af en “lifesaver. Hun er en konstant, som man altid kan regne med. Jeg har samarbejdet med Rikke i min virksomhed i et par år nu, hvor hun har været VA og stået for teknikken.

Da behovet for at få stillet mere skarpt på min målgruppe kom, kontaktede jeg naturligvis Rikke og vi havde en længere session, hvor hun indgående og sikkert fik tunet ind på det arbejde, som jeg laver i min virksomhed og det (måske) komplekse behov, som min målgruppe har.

Med sikker hånd fik hun udarbejdet en kundetypeprofil, som jeg selv kan spejle mig i og, som spot-on, giver mig redskaber til at vækste og målrette min skrevne og visuelle kommunikation.

Nina Schlüntz – indehaver, COPEDanmark.dk

 

God læselyst 

 

bloggen kan du hente inspiration til din online tilstedeværelse og din online kommunikation.

 

Emotionelle Kundetyper

Der findes 4 typer af kunder, og når du kender din målgruppes kundetype bliver din markedsføring meget nemmere.

Så er du nemlig aldrig i tvivl om, hvem du skriver til, hvordan og hvorfor.

Som certificeret specialist i Emotionelle Kundetyper og indehaver af Kundetypelicensen til tekster fra Institut for Kundetyper, hjælper jeg dig med målrettet markedsføring til din kundetype.

Share This