Din blog er virksomhedens stemme

Din blog er virksomhedens stemme

Har du tænkt på, om din virksomhed har en stemme. Sådan en, der fortæller, hvem du er, hvad du beskæftiger dig med, hvorfor du elsker at arbejde med lige netop det, hvordan du kan hjælpe – og hvad du mener om emner indenfor dit ekspert-område? Har din virksomhed...
Derfor er din persona afgørende

Derfor er din persona afgørende

Er du indehaver af en beskrivelse af din mest ønskede kunde? Hende, du bare vil elske at arbejde med altid – virkelig for ever. Den kunde, som har spændende opgaver, og hvor kemien bare passer. Kunden, som er glad for dit arbejde – og som kommer tilbage...
Kender du din målgruppe?

Kender du din målgruppe?

I markedsføringsgrundbøger står der ofte ret tidligt i bogen, at du skal have styr på din målgruppe. Det burde også stå på første side i iværksætterhåndbogen for soloselvstændige – hvis der ikke allerede er sådan en. 😉📕 For selv om det måske kan...
Vækst din biz med en strategi

Vækst din biz med en strategi

Jeg forstår godt, hvis du synes det med strategi er lidt kedeligt. Sådan havde jeg det også engang. Men strategiarbejde er faktisk ikke kedeligt. Det er spændende, og det giver resultater. Hvorfor? Fordi du sætter mål.   Du når mere med en strategi   Når du...
Hvor er du på vej hen med din virksomhed?

Hvor er du på vej hen med din virksomhed?

Det er sommerferie, og det kan godt give anledning til en midtvejs-status for dig og din virksomhed. For hvordan står det egentlig til? Har du nået de mål du gerne ville nu, hvor første halvår af 2022 er gået? Har du nået dit omsætningsmål? Har du nået målene for din...
Share This