Jeg vil bare lige høre:

Er du færdig med din advents – eller julekalender? 

Jeg spørger, fordi lige om lidt er det november. Og så skal du jo helst være klar til at markedsføre din jule/adventskalender. 

 

November bør handle om markedsføring 📣

 

💻 Du skal have din landingpage klar med beskrivelse af din kalender.

💌 Der skal være tilmeldingsknap eller felter – og der skal være en lille velkomstmail, når dine nye læsere skriver sig på listen for at modtage din jule/adventskalender.

💰 Du skal måske have gang i Facebook annoncering?

🤳 Måske skal du skyde et par videoer om din kalender?

👫 Det kan være, du indgår et samarbejde om, at andre også fortæller om din adventskalender eller julekalender?

Alt det skal du have effektueret i november – for 1. advent er jo allerede den 28. november.

Med andre ord, skal du i november have fokus på din markedsføring. 👀

 

Uhhh.. det kan jeg slet ikke nå 😲

 

Bliver du helt stresset nu og tænker panisk: Shit, jeg er bagud, det kan jeg slet ikke nå! 🏃‍♀️

Så ro på!

Du skal nok nå det.

Men det kræver en plan! 📆

 

Du må ikke lade dette holde dig tilbage ✋

 

Hvis du ikke er klar til at markedsføre din jule/adventskalender om få dage, så skyldes det måske en af disse ting

 

  • Du tror, du skal være 100% færdig med din kalender, FØR du markedsfører den. 💯
  • Du er teknik-stresset over at skulle udarbejde en landingpage 🤯
  • Du aner ikke, hvad du skal fortælle om din kalender 🤷

Du skal ikke være 100% færdig med din jule/adventskalender inden du går i gang med at markedsføre den, men du skal dog have styr på

  • indholdet
  • udbyttet
  • målgruppen

Det er nemlig de tre ting, du skal kunne tale ind i på landingpagen (du må gerne se min landingspage til min adventskalender til inspiration)

Og når du ved, hvad indholdet går ud på – og hvad følgerne får ud af at deltage, så skal du uddybe det i din markedføring af kalenderen.

 

Så sæt dig med en kop varmt ☕ og lidt juleknas 🍪 og udarbejde en plan

 

1. Bliv færdig med din landingpage og det tekniske set-up på dit nyhedbsbrev-program.

2. Planlæg dine nyhedsbreve, hvis du har en liste at sende til: Hvor mange nyhedsbreve skal du sende, og hvad skal de handle om?

3. Planlæg evt. annoncering på Facebook/Instagram/LinkedIn: Hvor længe skal annoncerne køre og med hvilket budskab?

4. Planlæg og forudindstil udgivelse på dine opslag på sociale medier: Hvor mange opslag skal du opsætte, hvornår skal de udgives og hvad skal de omhandle.

 

Har du brug for sparring med at komme i mål, så giv mig et ring 📞

 

Jeg kan for samtaler under 10 min. “bestikkes” med lidt jule-snolder.  🍬😜

Samtaler over 10 min., sætter minuturet i gang, men i julekalender-tidens ånd, så kan du fra i dag og november ud få sparring til halv pris: 1 time = 425 kr. + moms.

Det gælder kun sparring vedr. jule- og/eller adventskalender – ikke opgaveløsning og ikke sparring om andre emner.

Har du brug for opgaveløsning, sker det på klippekort.

 

Hep, hep – jeg glæder mig til at kunne tilmelde mig din jule- eller adventskalender.

Send mig linket når tilmeldingen åbner 👍