Det er ingen hemmelighed, at jeg er fortaler for planlægning og struktur i forhold til markedsføring – ja, såmænd i forhold til alle ting 😄 – men særligt markedsføring.

For er der en ting, jeg har lært i min iværksætter-karriere, så er det, at planlægning af dit indhold, giver dig mere synlighed. 

Mere synlighed højner muligheden for at dine kunder – og kommende kunder – får øje på dig, og det du tilbyder. Det højner muligheden for salg.

Synligheden skal holdes ved lige – og være konstant.

Der må ikke være udfald og pauser, for så forsvinder din synlighed.

Med andre ord, skal din markedsføring sættes på skinner og køre upåklageligt – og det er dæleme svært uden en plan. 

 

Det er ikke let for alle at udarbejde en plan …

 

Hvis du nu ikke er planlægnings-hippie ligesom mig 🤪, så kan det sagtens være, at du ikke synes det med planlægning og skemalægning af dine markedsførings-aktiviteter er så let.

Du tænker måske:

“Ja, Rikke – det er fint med dig og dine planer, men jeg kan ikke få min plan til at virke. Jeg går i stå. Jeg får den ikke skrevet udførlig nok. Jeg bliver i tvivl, og så pakker jeg den væk igen – uden at bruge den overhovedet”.

Og det går jo naturligvis ikke – for uden plan ingen stringent og vedvarende synlighed.

Så hvad gør du så?

Det letteste er at lære at udarbejde din plan, så den er let at bruge.

Det lærer jeg dig på planlægningsworkshoppen: Lær at planlægge din markedsføring, så du aldrig igen mister synlighed.

 

… og slet ikke at følge planen

 

Måske har du prøvet at skrive din markedsføringsplan, men du har ikke haft held til at følge den.

Du bliver endda lidt knotten i skralden, når du hører at “Du skal jo bare følge planen” 😔 – men hey:

Det er faktisk lige det, du skal.

Men uden at planlægge, hvornår du skal udføre opgaverne i din markedsføringsplan, så holder planen jo ikke.

Og det er præcis her, de fleste falder mellem to stole og sidder fast – uden at få deres markedsføring og synlighed vist frem for offentligheden.

Det synes jeg er synd!

 

Lær at planlægge din markedsføring, så du aldrig igen mister synlighed

 

Den 8. oktober holder jeg en workshop, hvor jeg lærer dig

  • at finde emner til din markedsføring
  • at planlægge dem, så du ved, hvor du skal markedsføre dig, med hvad, og hvornår
  • at planlægge din planlægning, så du kan bruge din markedsføringsplan optimalt – så du aldrig igen mister synlighed

Workshoppen foregår online fra kl. 13-16 og du er meget velkommen til at tilmelde dig her

 

Dem med planen, har bedst mulighed for at få succes med deres virksomhed

 

Jeg ser det hos mig selv – og jeg ser det hele tiden hos mine kunder.

Når planen er lagt og planen holdes, så sker der ting og sager.

Der kommer flere kundehenvendelser, der kommer mere dialog med potentielle kunder, der kommer gang i indtjeningen – og det bliver bare pludselig meget sjovere at drive forretning. 🤩

Så sæt dig selv foran i køen – giv din synlighed gas med en plan, der holder!

Jeg glæder mig til at se dig til workshoppen. 🥳

Tilmeld dig her