Sådan bruger du affirmationer til at få en positiv tankegang

Hent dit materiale her

Værsgo’ – her er dit materiale

 

Tak for din investering i at få en mere positiv tankegang.

Herunder kan du lytte til lydfilen, der er fyldt med information om, hvorfor det er vigtigt med et positivt mindset, hvordan du arbejder med affirmationer – og ikke mindst den samlede opskrift på at lave brugbare og virksomme affirmationer – til erstatning for din gamle, hæmmende overbevisninger.

Du finder herunder også en 10-siders e-bog, der består af arbejdsark, huskelister, regeloversigt, notatplads og eksempler på affirmationer du kan lade dig inspirere af, og komme godt i gang.

Jeg anbefaler at du først lytter til indspilningen og derefter læser e-bogens materiale – for derefter at gå i gang med at arbejde med affirmationerne. For at få noget ud af kurset, skal der handling til. Det er altså ikke nok kun at lytte til lydfilen. Brug teknikkerne som du lærer – det er dem, der gør forskellen.

Rigtig god fornøjelse med materialet.

Hilsen Rikke Dunne
Positiv Psykologi Vejleder.

Her er din e-bog 

Hent din e-bog ved at klikke på billedet til højre.

Så kan du downloade dit materiale, som hører til lydfilen.

Hjælp til affirmationer?

Al begyndelse er svær – særligt når det handler om at ændre vaner og tankesæt. Derfor kan det være en fordel at have en vejleder med på sidelinjen, hvor det er muligt at vende udfordringer og fejre sejre. 

Derfor tilbyder jeg 1 times “affirmations-support” for dig, der har deltaget på kurset “Sådan bruger du affirmationer til at få en positiv tankegang”.

Her kan vi via en samtale på skype eller telefon tale om din affirmation, justere eller udarbejde nye.

Du kan også stille spørgsmål.

Prisen er 500 kr. inkl. moms.

Måske også noget for dig?

Står det lidt trist til med din trivsel? 

Der er mange områder af livet, hvori du kan trives eller mistrives.

Når du ikke trives godt, er det ofte svært lige at sætte fingeren på, hvad det er, der er galt – eller hvor det er galt. 

Derfor skal du lære at identificere hvor din mistrivsel opstår – for ellers kan du ikke gøre noget ved det.

I guiden får du et meget anvendt værktøj til at identificere din trivselsproblematik.