Content Camp

Hvilket indhold skal du skabe for at få gang i din online tilstedeværelse

5 dages challenge, der giver dig
indhold til din markedsføring!  

Er du klar til en gang for alle, at få styr på hvilket indhold du skal koncentrer dig om, 
så du kan få gang i din online synlighed?  

Når du er soloboss, så er en af dine vigtigste opgaver i din virksomhed – ud over det, der er din kerneopgave – at skabe synlighed for dig selv, din virksomhed og det, du tilbyder dine kunder. 

Der findes rigtig mange steder, hvor du kan markedsføre dig online. Det er du sikkert allerede klar over – og det får dig måske til at føle, at det hele er

  • overvældende
  • uoverskueligt
  • forvirrende

Med det resultat, at du slet ikke benytter dig af nogle af mulighederne. 

For hvor skal du starte, og hvor skal du slutte? 

Du kan starte her – for så slutter din forvirring nu. Bum! 👇

Bliv klar på, hvilket indhold, der er det rette for dig – og hvor du skal markedsføre det

Det værste du kan gøre, er at gøre ingenting. Og det er let at skubbe dine ønsker om online synlighed til side, fordi du synes det er svært og uoverskueligt, at finde rundt i den jungle af muligheder, der findes i dag.

Men det skal være slut nu. 

Jeg har skabt Content Camp for at hjælpe dig med at 

– blive afklaret med, hvilket indhold du skal skabe 

– hvor du skal markedsføre det 

– og hvordan du skal tilrettelægge dit indhold, så du får synlighed online 

– samt ikke mindst give dig den grundlæggende viden om indholdsbaseret markedsføring, som er vejen til online synlighed 

Hvad er online indhold 

Når jeg taler om indhold, også kaldet content, der skal hjælpe dig med at blive synlig online, så tænker jeg på alle de muligheder, der findes for, at du kan udbrede kendskabet til dine ydelser og din virksomhed. Det kan eksempelvis være: 

 

👉 Hjemmeside-tekster 

👉 Blogindlæg 

👉 Facebook opslag, Facebook annoncer, Facebook live udsendelser 

👉 Instagram opslag, Instagram TV, Stories 

👉 Nyhedsbreve

👉 Snapchat opslag 

👉 LinkedIn opslag, LinkedIn annoncering

👉 Podcast 

👉 Pinterest opslag 

👉 Video-markedsføring 

👉 Youtube kanal

👉 Twitter opslag

Hvad skal du dog vælge?!

Det er ikke så mærkeligt, hvis du bliver en smule svedt og føler dig opgivende med sådan et overflødighedshorn af online kanaler.

Men hør her – du skal jo ikke benytte dem alle. Du skal “bare” benytte de rigtige.

Og hvad, der er de rigtige for dig, afhænger af en række ting.

Det lærer du på Content Camp.

⬇️

Program & Content Camp Classes 

Campen afholdes fra den 26. juli til den 30. juli 

– og er inddelt i en række classes 👇

Hver dag får du adgang til en class, hvor du får en video om dagens tema – samt arbejdsark.

Efter dagens undervisning, er der hver aften kl. 20 “Sparring & Spørgsmål” i et live Zoom-kald med mig, hvor du har mulighed for at stille spørgsmål til dagens undervisning samt få sparring på de opgaver, du har lavet i løbet af dagen. 

Kan du ikke være med live, kan du sende dine spørgsmål til info@passionforprojekter.dk og så svarer jeg på dem om aftenen.

i

Dag 1 - 26. juli: Content marketing

 

Her introduceres du til begrebet content marketing – hvad er det, og hvad skal du bruger det til.

Du udfører dagens opgave efter undervisningen, der offentliggøres kl. 8 i Facebook-gruppen.

Kl. 20.00: Sparring & Spørgsmål til dagens undervisning – live på Zoom.

 

j

Dag 2 - 27. juli: Hvilket indhold skal du skabe?

 

Her ser vi på de forskellige typer af content, altså indhold, som du kan skabe for at opnå mere online synlighed.

Du udfører dagens opgave efter undervisningen, der offentliggøres kl. 8 i Facebook-gruppen.

Kl. 20.00: Sparring & Spørgsmål til dagens undervisning – live på Zoom.

 

Dag 3 - 28. juli: Markedsføring af dit indhold

Denne class handler om, hvor du skal markedsføre det indhold, som du skaber som en del af din taktik for mere online synlighed.

Du udfører dagens opgave efter undervisningen, der offentliggøres kl. 8 i Facebook-gruppen.

Kl. 20.00: Sparring & Spørgsmål til dagens undervisning – live på Zoom.

 

 

Dag 4 - 29. juli: Planlægning af dit indhold

Her skal du lære, hvordan du planlægger dit indhold, så du sikrer dig en realistisk og brugbar strategi for din online tilstedeværelse.

Du udfører dagens opgave efter undervisningen, der offentliggøres kl. 8 i Facebook-gruppen.

Kl. 20.00: Sparring & Spørgsmål til dagens undervisning – live på Zoom.

 

 

Dag 5 - 30. juli: De 4 trin du skal kende for at skabe et synlighedsflow

Sidste class giver dig indblik i de 4 trin, som du skal kende og benytte dig af, så du kan skabe et synlighedsflow med dit indhold.

Du udfører dagens opgave efter undervisningen, der offentliggøres kl. 8 i Facebook-gruppen.

Kl. 20.00: Sparring & Spørgsmål til dagens undervisning – live på Zoom.

 

 

Content Camp er for dig 

 

👉 Der er træt af og overvældet over ikke at kunne finde hoved og hale i hvilket indhold, du skal skabe for at få online synlighed.

👉 Der ikke kan overskue, hvor du skal promovere det indhold du skaber (når du gør et forsøg).

👉 Der ikke har en plan for, hvad du skal udgive hvor og hvornår. 

👉 Som bare gerne vil have overblik over og forstå teknikkerne i content marketing – det at markedsføre dig med godt indhold.

 

Og du skal da med, hvis

 

👉 Du er klar til at knække koden til at skabe indhold til dine følgere. 

👉 Du er klar til at tage førertrøjen på i din egen markedsføring.

👉 Du er med på at bidrage med spørgsmål, input og dine tanker, så vi får dynamiske og positive “Sparring & Spørgsmål” sessioner hver aften

👉 Du er motiveret for at lære, gøre en indsats med dagens undervisning og implementere din viden (for ellers virker det ikke).

Det praktiske

Dato: 26. – 30. juli

Tid: Undervisningen er tilgængelige hver morgen kl. 8 i Facebook-gruppen, og der er live session hver aften kl. 20.

Sted: Du arbejder selvstændigt med dagens undervisnings-classes og deltager i live “Sparring & Spørgsmål” om aftenen. Det hele foregår online. 

Pris: Din email, som du bruger til at melde dig til Content Camp Challenge.

Spørgsmål: Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål til ovenstående.

 

Hej – jeg hedder Rikke, og jeg er din camp-guide

 

Jeg er virtuel assistent og hjælper soloselvstændige med online kommunikation. 

Der er flere af mine kunder, og andre selvstændige som jeg taler med, som har noget til fælles, og det kender du måske også:

🤔 Din markedsføring bliver dryp-vis og uden sammenhæng, fordi du ikke helt kan finde frem til, hvilket indhold du skal udarbejde.

🤔 Du synes ikke, du får synlighed nok online, fordi det er svært at finde ud af, hvilke sociale medier og platforme du skal præsentere dig på. 

🤔 Du ved godt, at du skal have en plan for noget markedsføring, men det er skisme da ikke let, når ovenstående ikke er på plads…vel?! 

🤔 Du ved ikke heeelt om du skal blogge, vlogge eller floppe… eller om du skal sende live, snappe, tweete, podcaste eller bare pakke sammen og opgive hele online-ævred. 

Ro på. Du skal med på Content Camp. Så får du både indblik, overblik og aha-øjeblikke, når det gælder din online synlighed.

Og du får også sideblikke, for vi skal på campens Zoom kald hver aften, se på hinandens materiale og pudse de sidste hjørner af, så du er klar til mere online synlighed med super godt og særligt tilrettelagt indhold.