Content Camp

Hvilket indhold skal du skabe for at få gang i din online tilstedeværelse

Er du klar til en gang for alle, at få styr på hvilket indhold du skal koncentrer dig om, 
så du kan få gang i din online synlighed?  

Når du er soloboss, så er en af dine vigtigste opgaver i din virksomhed – ud over det, der er din kerneopgave – at skabe synlighed for dig selv, din virksomhed og det, du tilbyder dine kunder. 

Der findes rigtig mange steder, hvor du kan markedsføre dig online. Det er du sikkert allerede klar over – og det får dig måske til at føle, at det hele er

  • overvældende
  • uoverskueligt
  • forvirrende

Med det resultat, at du slet ikke benytter dig af nogle af mulighederne. 

For hvor skal du starte, og hvor skal du slutte? 

Du kan starte her – for så slutter din forvirring nu. Bum! 👇

Bliv klar på, hvilket indhold, der er det rette for dig – og hvor du skal markedsføre det

Det værste du kan gøre, er at gøre ingenting. Og det er let at skubbe dine ønsker om online synlighed til side, fordi du synes det er svært og uoverskueligt, at finde rundt i den jungle af muligheder, der findes i dag.

Men det skal være slut nu. 

Jeg har skabt Content Camp for at hjælpe dig med at 

– blive afklaret med, hvilket indhold du skal skabe 

– hvor du skal markedsføre det 

– og hvordan du skal tilrettelægge dit indhold, så du får synlighed online 

– samt ikke mindst give dig den grundlæggende viden om indholdsbaseret markedsføring, som er vejen til online synlighed 

Hvad er online indhold 

Når jeg taler om indhold, også kaldet content, der skal hjælpe dig med at blive synlig online, så tænker jeg på alle de muligheder, der findes for, at du kan udbrede kendskabet til dine ydelser og din virksomhed. Det kan eksempelvis være: 

 

👉 Hjemmeside-tekster 

👉 Blogindlæg 

👉 Facebook opslag, Facebook annoncer, Facebook live udsendelser 

👉 Instagram opslag, Instagram TV, Stories 

👉 Nyhedsbreve

👉 Snapchat opslag 

👉 LinkedIn opslag, LinkedIn annoncering

👉 Podcast 

👉 Pinterest opslag 

👉 Video-markedsføring 

👉 Youtube kanal

👉 Twitter opslag

Hvad skal du dog vælge?!

Det er ikke så mærkeligt, hvis du bliver en smule svedt og føler dig opgivende med sådan et overflødighedshorn af online kanaler.

Men hør her – du skal jo ikke benytte dem alle. Du skal “bare” benytte de rigtige.

Og hvad, der er de rigtige for dig, afhænger af en række ting.

Det lærer du på Content Camp.

⬇️

Program & Content Camp Classes 

Campen afholdes den 28. – 30. september 

– og er inddelt i en række classes 👇

Hver dag ser du de tildelte classes, hvor undervisningen er tilrettelagt som video, lydfiler og arbejdsark. 

Efter dagens undervisning, er der hver aften kl. 20 “Sparring & Spørgsmål” i et live Zoom-kald med mig, hvor du har mulighed for at stille spørgsmål til dagens undervisning samt få sparring på de opgaver, du har lavet i løbet af dagen. 

Kan du ikke være med live, kan du sende dine spørgsmål til info@passionforprojekter.dk og så svarer jeg på dem om aftenen.

Dag 1 - xx dato

 

Se de følgende classes på kursusplatformen, som du har fået login til.  

Content Class 0: Velkommen 

Content Class 1:

Content Class 2:

Kl. 20.00: Sparring & Spørgsmål til dagens undervisning – live på Zoom  

 

Dag 2 - xx dato

 

Se de følgende classes på kursusplatformen, som du har fået login til.  

Content Class x: 

Content Class x:

Content Class x:

Kl. 20.00: Sparring & Spørgsmål til dagens undervisning – live på Zoom 

 

i

Dag 3 - xx dato

Se de følgende classes på kursusplatformen, som du har fået login til.  

Content Class x: 

Content Class x:

Content Class x:

Kl. 20.00: Sparring & Spørgsmål til dagens undervisning – live på Zoom 

Content Camp er for dig 

 

👉 der er træt af og overvældet over ikke at kunne finde hoved og hale i hvilket indhold du skal skabe for at få online synlighed 

👉 der ikke kan overskue hvor du skal promovere det indhold du skaber (når du gør et forsøg)

👉 der ikke har en plan for, hvad du skal udgive hvor og hvornår 

👉 som bare gerne vil have overblik over og forstå teknikkerne i content marketing – det at markedsføre dig med godt indhold

 

Og du skal da med, hvis

 

👉 du er klar til at knække koden til at skabe indhold til dine følgere 

👉 du er klar til at tage førertrøjen på i din egen markedsføring

👉 du er med på at bidrage med spørgsmål, input og dine tanker, så vi får dynamiske og positive “Sparring & Spørgsmål” sessioner hver aften

👉 du er motiveret til at lære, gøre en indsats med dagens undervisning og implementere din viden (for ellers virker det ikke)

Det praktiske

Dato: den 28. + 29. + 30. september

Tid: Undervisningen er tilgængelige hver formiddag og der er live session hver aften.

Sted: Du arbejder selvstændigt med dagens undervisnings-classes og deltager i live “Sparring & Spørgsmål” om aftenen. Det hele foregår online. Undervisningsmaterialet finder du på en online undervisningsplatform og sessionerne hver aften er på Zoom. 

Pris: 1499 kr. ex moms, som kan betales i 3 rater. 

Spørgsmål: Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål til ovenstående.

 

Hej – jeg hedder Rikke, og jeg er din camp-guide

 

Jeg er virtuel assistent og hjælper soloselvstændige med online kommunikation. 

Der er flere af mine kunder, og andre selvstændige som jeg taler med, som har noget til fælles, og det kender du måske også:

🤔 Din markedsføring bliver dryp-vis og uden sammenhæng, fordi du ikke helt kan finde frem til, hvilket indhold du skal udarbejde

🤔 Du synes ikke du får synlighed nok online, fordi det er svært at finde ud af, hvilke sociale medier og platforme du skal præsentere dig på 

🤔 Du ved godt, at du skal have en plan for noget markedsføring, men det er sgu da ikke let, når ovenstående ikke er på plads 

🤔 Du ved ikke heeelt om du skal blogge, vlogge eller floppe… eller om du skal sende live, snappe, tweete, podcaste eller bare pakke sammen og opgive hele online-ævred. 

Ro på. Du skal med på Content Camp. Så får du både indblik, overblik og aha-øjeblikke, når det gælder din online synlighed.

Og du får også sideblikke, for vi skal på campens sidste dag se på hinandens materiale og pudse de sidste hjørner af, så du er klar til mere online synlighed med super godt og særligt tilrettelagt indhold.